GYIK

A webáruházunkban való vásárlásnak nincs regisztrációs kötelezettsége, ettől függetlenül a regisztráció előnyökkel jár. Lehetőség extra ajándékokra, akciók, hírlevelek, azon a praktikumon túl, hogy nem szükséges minden vásárlásnál újra megadni az adatokat. Regisztrálni és belépni is az oldal jobb felső sarkában található menüpontra kattintva tud.

A webshopon keresztül megrendelhető termékeket egyrészt a weboldal fejlécében található kereső segítségével közvetlen kereséssel, másrészt a weboldal felső részén található termékkategóriák segítségével lehet megkeresni.

A kereső segítségével termék nevének beírásával célszerű a keresett terméket megkeresni, a termékkategóriák valamelyikére kattintva, pedig az adott kategóriába tartozó termékek listázhatóak. A termékkategóriák listázása esetén szűrőt is lehet használni, mint például szűrés további alkategóriák szerint vagy szűrés vételár szerint. Ezen túlmenően a főoldalon kiemelve találhatóak a „Legkeresettebb termékeink”, a „Neked ajánljuk”, a „Legújabb termékek”, valamint a „Legnépszerűbb termékeink”.

A patikamra.hu törekszik arra, hogy a termékek mellett rövid, tájékoztató jellegű leírás szerepeljen, azonban a felelősségteljes alkalmazáshoz, fogyasztáshoz vagy használathoz vásárlást követően a gyártó vagy forgalmazó által a termékhez csatolt használati útmutató vagy termékleírás áttanulmányozása feltétlenül szükséges (ha van ilyen). A patikamra.hu törekszik arra, hogy a lehető legalaposabb tájékoztatást nyújtsa vásárlói számára. Amennyiben egy adott termék mellett nem található leírás vagy úgy érzi, hogy a leírásban szereplő információk nem elégségesek az Ön számára és további adatokra van szüksége, akkor kérjük vásárlás előtt vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot annak valamelyik elérhetőségén. Az egyes termékek mellett megtalálható a bruttó vételár is, mely a szállítás díján kívül minden költséget tartalmaz. A rendelés folyamatát a kiválasztott termék mellet található „KOSÁRBA TESZEM” ikonra kattintva lehet elindítani, és itt lehet kiválasztani a rendelni kívánt mennyiséget is. Az oldal jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva megtekinthető a kosár tartalma, mely felületen az adott termék mellett a mennyiség mezőben a vásárolni kívánt mennyiség módosítására van lehetőség. A módosított mennyiség után a kosárban szereplő termékek árának frissítéséhez nyomja le a „KOSÁR FRISSÍTÉSE” gombot. A termék eltávolítására a Kosárból a termék nevét tartalmazó sor elején lévő X gombra kattintva van lehetőség. A Kosárban a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” lehetőséget választva további termékek vásárolhatóak, míg a „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gomb választásával a fizetési folyamat indítható el. A fizetés teljesítésére szolgáló felületen a vásárlónak meg kell adnia a kért adatokat a megrendelés teljesítéséhez, és a számla kiállításához. Ezek a következőek:

  • – e-mail cím
  • – vezetéknév, keresztnév
  • – cégnév (nem kötelező)
  • – pontos cím (ország, irányítószám, város, utca, házszám, megye)
  • – telefonszám

Amennyiben a számlázási címtől eltérő címre kéri a vásárló kiszállítani a megrendelt terméket, akkor az átvevő nevét, és pontos címét kell külön megadni a számlázási cím adatait követően. Az adatok megadását követően a képernyő bal oldalán található keretezett felületen lehet kiválasztani a kiszállítás módját (lásd: IV. fejezet) valamint a fizetés módját (lásd: V. fejezet). A megrendelés elküldése előtt jelen ÁSZF elfogadására vonatkozóan nyilatkozni kell az „Elolvastam, és elfogadom az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat” nyilatkozat előtti jelölőnégyzet bejelölésével (lásd: II.2. pont). A „MEGRENDELÉS” gombra kattintva egy összesítő jelenik meg, amelyben a rendelés részletei, és a megadott számlázási cím található. Szállítással vagy számlázással kapcsolatos kéréseit a megrendelés során a megjegyzések mezőben rögzítheti.

Online kártyás fizetés vagy utánvét (ez lehet átvételkor készpénz vagy kártya) között lehet választani. Átutalásra is van lehetőség, erről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Futárszolgálat: leszerződött partnereink egyikével (MPL, GLS, Foxpost) vagy a webáruház által nyújtott Patikamra kiszállítással. Hűtött terméket csak a Patikamra kiszállítással tudunk kiszállítani a megadott településekre. Személyesen is átvehetőek a megrendelt termékek a Balmazpharm Drogériában Balmazújvároson. További információk és díjak: https://patikamra.hu/szallitasi-informaciok/

A számlákat elektronikusan, e-mailben küldjük ki.

Nem, sajnos a portfoliónkban szereplő termékek külföldre való eljuttatása a szabályozás keretei miatt nem lehetséges.

MPL és GLS futárszolgálatok 1-2 munkanap, Foxpost és Patikamra kiszállítás 3-5 munkanap. Külső készletes termékek esetében a várható kiszállítási idő 4-7 nap.

Az ugyfelszolgalat@patikamra.hu címre írt levéllel vagy a +3620539-0403 számon is jelezheti.

Az ugyfelszolgalat@patikamra.hu címre írhat vagy a +3620539-0403 számon kereshet minket.

A szállítási módokról és költségekről itt talál részletes leírást: https://patikamra.hu/szallitasi-informaciok . Hűtött termékek szállítását csak és kizárólag a Patikamra házhozszállításon keresztül van lehetőség igénybe venni, s kizárólag a Patikamra házhozszállítás szolgáltatási területén. Kizárólag Magyarországra szállítunk.

 

Kérjük haladéktalanul jelezze az ügyfélszolgálatunknak, amennyiben irreális áron (pl. kb. 10000Ft értékű terméket 10 Ft-os áron), gyanúsan olcsón vagy drágán talál terméket. Megrendelni nincs értelme, ugyanis amennyiben az ár hibás, akkor az ÁSZF V. bekezdése alapján a megrendelt terméket nem szállítjuk ki

A termékeknél található készlet információk tájékoztató jellegűek. A külső beszállítóktól kapott készlet adatokért nem tudunk felelősséget vállalni. A saját készlet adatokkal kapcsolatban igyekszünk naprakész, pontos információt biztosítani, de nagyon ritkán előfordulhatnak olyan esetek, mikor nem tudjuk teljesíteni a rendelést, mivel az adott termék nincs készleten például: megsérült, lejárt a szavatossága, megsemmisült, visszavonták stb. Ezek az esetek nagyon ritkán fordulnak elő. Függetlenül attól, hogy az ilyen esetek nem a mi hibánkból történnek, mégis kéjük a vásárlóink szíves elnézését, megértését. Munkatársaink törekednek arra, hogy ilyen esetben helyettesítő terméket ajánljanak.